მომხმარებელთა დაცვა
პრეტენზიების მართვა
იმ შემთხვევაში, თუ საფინასო ორგანიზაცია „ელთ კომპანი“-ს პროდუქტი ან მომსახურება ვერ აკმაყოფილებს თქვენს მოლოდინს ან იწვევს უკმაყოფილებას, ქმედებას ეძლევა პრეტენზიის სახე.
საფინასო ორგანიზაცია „ელთ კომპანი“-ში პრეტენზიის ან რეკომენდაციის დაფიქსირება შეგიძლიათ შემდეგი გზებით:
- ცხელი ხაზის მეშვეობით ნომერზე: 0422 22 22 32
- ელ. ფოსტით მეშვეობით: info@eltcompany.ge
- ოფიციალური Facebook გვერდის მეშვეობით: Elt Company • ელთ კომპანი ან საიტზე არსებული ფორმით eltcompany.ge
- სტანდარტული წერილობითი ფორმით, რომელიც შეგიძლიათ შეავსოთ „ელთ კომპანი“-ს ყველა სერვისცენტრში.
პრეტენზიის სტანდარტული ფორმა