შეკითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ცხელი ხაზზე: 0422 22 22 32

მომხმარებელთა დაცვა

პრეტენზიების მართვა
იმ შემთხვევაში, თუ საფინასო ორგანიზაცია „ელთ კომპანი“-ს პროდუქტი ან მომსახურება ვერ აკმაყოფილებს თქვენს მოლოდინს ან იწვევს უკმაყოფილებას, ქმედებას ეძლევა პრეტენზიის სახე.
საფინასო ორგანიზაცია „ელთ კომპანი“-ში პრეტენზიის ან რეკომენდაციის დაფიქსირება შეგიძლიათ შემდეგი გზებით:
  • ცხელი ხაზის მეშვეობით ნომერზე: 0422 22 22 32
  • ელ. ფოსტით მეშვეობით: info@eltcompany.ge
  • ოფიციალური Facebook გვერდის მეშვეობით: Elt Company • ელთ კომპანი ან საიტზე არსებული ფორმით eltcompany.ge
  • სტანდარტული წერილობითი ფორმით, რომელიც შეგიძლიათ შეავსოთ „ელთ კომპანი“-ს ყველა სერვისცენტრში.

პრეტენზიის სტანდარტული ფორმა
 

თქვენი პრეტენზია წარმატებით გაიგზავნა.

მოთხოვნა პრეტენზია ვერ გაიგზავნა!

 

Open Modal